Gyakori kérdések

Nincs lehetőség telefonon keresztül rendelni, Webshopunkon a saját fiókodba belépve tudod feladni a megrendelést.
Egy adott terméket kiválasztva, tudod megadni a rendelni kívánt termék pontos darabszámát, illetve méretét.



Ezt követően kosárba helyezed a terméket. A kosárba került termékeket bármikor megtekintheted a kosár ikonra kattintva.


Amennyiben további terméket szeretnél kosarába helyezni, a tovább vásárolok gombra kattintva van rá lehetőség. A megrendelés gombra kattintva tudod feladni a megrendelésed.




Ezt követően szükséges megadni a szállítási illetve a számlázási adatokat. Kéréseidet a megjegyzés menüponton belül jelezheted felénk.



Amint egy adott vásárlónk eléri összértékben a 100.000Ft-os vásárlási keretet, a keret átlépését követő megrendelések során 10% kedvezményt biztosítunk, a nem AKCIÓS termékek árából.

Amely rendelésben átlépted a keretet, küldeni fogunk egy e-mailt megerősítésképpen.

Nem, ezt a kedvezményt csak a Webshopon vásárolt NEM akciós és NEM outlet termékekre tudod igénybe venni.

Nincs rá mód, viszont ha bármely probléma adódna Európai Uniós jogszabálynak megfelelően,

lehetőséged van a terméket/termékeket 14 napon belül visszaküldeni hozzánk.

Webshopunkban vásárolt termékek esetén nincs lehetőség üzletben cserélni, ugyan ez igaz fordítva is.
2017. március 1.-ével, minden számlát elektronikus formában állítunk ki, amit a fiókodban megadott e-mail címre küldünk ki.

Felhívjuk szíves figyelmed, hogy csere ügyintézésre a vásárlást követően 14 napon belül van lehetőséged.

A fiókodba belépve az egyenleg menüpont alatt tudod kérvényezni, hogy jóváírást vagy banki visszautalást szeretnél az egyenlegeddel.





A  „Rendeléseim” fül alatt ki tudod kiválasztani, hogy mely termékeket szeretnéd vissza küldeni illetve meg tudod jelölni, hogy milyen okból kifolyólag, szeretnéd visszaküldeni őket.