Csomagcsere

 

 

Kedves Vásárlóink!

Annak érdekében, hogy könnyebb, valamint felhasználóbarát legyen terméket visszaküldeni és cserélni, örömmel értesítjük Önöket webáruházunk legújabb fejlesztéséről.

Csomagcsere:

A MY77-nél a csomagcsere rendkívül egyszerű folyamat. Kérjük kövesse a következő lépéseket:

 

       1.    Kérjük küldje vissza a cserélni kívánt terméket postai úton, vagy futárszolgálattal a következő címre: 1064, Budapest, Podmaniczky u. 59. Illetve kérjük jelölje meg a visszaküldés okát, amit a következő helyen tud megtenni: Görgessen a főoldal aljára, ahol kattintson a "Rendeléseim" menüpontra. Ott kiválaszthatja az aktuális rendelését és megjelölheti mely termék(ek)et küldi vissza és ennek okát.

 

       2.    Amennyiben valamilyen okból kifolyólag a termék hibás állapotban érkezik meg Önhöz, amit a MY77 Kft. nem vett észre, vagy a rendelésbe helyettesítő termék került (előzetes telefonos értesítést követően), ami nem tetszik, akkor Ön mentesül a visszaküldés díja alól!

 

       3.    Amennyiben szeretné levásárolni a cserélni kívánt termék árát, kérjük adjon le egy új rendelést és MEGJEGYZÉSBEN tüntesse fel a CSERE szót.

 

       4.    Telefonon, emailben, üzenetben érkezett rendeléseket továbbra sem tudunk felvenni, csak a webshop felületén leadott rendelést tekintjük beérkezett új rendelésnek.

 

Visszárú menete:

  1.       My Accountban, „rendeléseimre” kattintva, a Vevő kiválasztja, mely rendeléséből szeretne visszaárut küldeni. Nagyon fontos, hogy a rendelések alatt a Vevő csak azokat fogja látni, amelyek nem 14 napnál régebbi, vagyis, amiket még visszaárura ki tud jelölni.
    Miután a lehetőségek közül, mint pl.: méret probléma, hibás termékre….  kattint, az áru visszaárura jelölődik ki, ezzel is jelezvén számunkra a visszaküldés pontos okát. Visszalépve a rendelésekhez, tudja a Vevő az egyenleg menüpont alatt kérvényezni, hogy jóváírást vagy visszautalást kér a visszaküldött termék(ek)re.


  2. A visszautalás történhet postai csekken, vagy a Vevő által megadott bankszámlára.
    Amennyiben pénzvisszafizetést kér a Vevő, a megadott számla számra visszautaljuk az összeget, vagy a megadott címre kiküldjük postán. A visszautalás választásánál, a rendelési összeghez kötött Törzsvásárlói kedvezményt vesz igénybe a Vevő, a termék visszaküldésénél annak értékéből a kedvezmény százalékos arányban visszavonásra kerül, tehát a kedvezménnyel csökkentett érték kerül visszatérítésre.

  3. Jóváírást során a termék(ek) ellenértéke a következő rendelés során kerül levonásra.
    Felhívjuk a kedves Vevők figyelmét az adatok pontos kitöltésére, hiszen csak akkor tudjuk visszaküldeni, illetve visszautalni, ha helyes adatok kerülnek a megadott mezőkbe.

     

 Beérkezett új rendeléseiteket feldolgozzuk, és amint, a visszaáru megérkezett hozzánk, kiküldésre kerül a GLS Hungary futárszolgálattal.
Azon rendelések, amelyek feldolgozás alatt vannak már, a továbbiakban nem tudunk összevonni, cserélni, és terméket módosítani benne, miután több kolléga dolgozza fel, és csomagolja be, így nem tudjuk ezt a jövőben biztosítani!

 

Fontos információ a visszaárú csomagoknál!

  1.   Kérjük a visszaküldésre szánt termék(ek)et minden esetben lezárt borítékban, vagy lezárt dobozban küldjék vissza. A termék(ek) visszaküldését csak és kizárólag, lezárt borítékban vagy lezárt dobozban tudjuk elfogadni. 
Azon áruk, amelyek nem megfelelő csomagolásban érkeznek, (nejlon zacskó, a termék csomagolása) nem kerülnek átvételre. Ezek minden esetben visszaszállításra kerülnek az Ön részére. Az ebből eredő többlet költség, mindig Önt terheli.




  2. A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot (mint például: felpróbálás, a termék átnézése).




  3. Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, kárért és költségért – tehát amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezzük fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van – a Vevő felel. Ebben az esetben a MY77 Kft. a Vevőre háríthatja a rongálásból vagy az áru használatából eredő értékcsökkenést, kárt és költséget, mely összeg a Vevőnek visszafizetendő összegből levonható.  

Kérjük Önöket legyenek körültekintőbbek a csomagok visszaküldését illetően.

További információkért kérjük hívja a MY77 Webshop ügyfélszolgálatát, ahol a kollégáink 8:00-tól 16:30-ig készséggel segítenek bármilyen felmerülő kérdés esetén.

 

 MY77 Team